banner pkpn

    Piagam Pelanggan

    1. Menyediakan Anggaran Belanjawan Tahunan Negeri/Tambahan   Peruntukan dan dikemukakan kepada Urusetia Dewan Undangan  Negeri dua (2) minggu sebelum persidangan Dewan Undangan Negeri

    2. Mengeluarkan Waran Am bagi Belanja Mengurus dan Kuasa Mengeluarkan bagi Belanja Pembangunan dalam tempoh sepuluh (10) hari bekerja selepas menerima Enakmen Perbekalan

    3. Memberikan maklumbalas kepada semua permohonan yang memerlukan kelulusan Pegawai Kewangan Negeri dalam tempoh 14hari dari tarikh permohonan diterima

    4. Memproses bayaran dalam tempoh 4 hari dari tarikh baucar diterima daripada Pusat Tanggungjawab (PTJ)

    5. Pembayaran gaji Penjawat Awam Kerajaan Negeri mengikut jadual pembayaran gaji yang ditetapkan

    6. Mengemukakan Penyata Kewangan Tahunan Kerajaan Negeri kepada Jabatan Audit Negara sebelum 31 Mac pada tahun berikutnya

    7. Memastikan setiap aduan pelanggan yang diterima diberi maklumbalas  awal dalam tempoh 24 jam dari tarikh aduan diterima

     

    Hakcipta Terpelihara @ 2017 Pejabat Kewangan dan Perbendaharaan Negeri Pahang.  Sesuai dipapar menggunakan IE 8,Mozilla Firefox dan Google Chrome dengan resolusi 1600x900

    • Tarikh Kemaskini: 14 December 2017.

    PEJABAT KEWANGAN DAN PERBENDAHARAAN NEGERI PAHANG
    Tingkat 3, 5 & 6, Blok B,Wisma Sri Pahang,
    25503 Kuantan, Pahang Darul Makmur.
    No. Telefon : (6)09-5126800
    No. Faks : (6)09-5134839

     


     

    KAUNTER PELAWAT

    Hari Ini 39

    Minggu Ini 284

    Keseluruhan 7802

    Kubik-Rubik Joomla! Extensions

    Please publish modules in offcanvas position.